terleskogleif.blogg.se

Om livet i utrotningshotad kommun

Fredagsmys.

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag. Känner inte för att göra speciellt mycket ikväll. Är ganska slut.
Hade ett mail idag om att någon tagit en kreditupplysning på mig. Efter lite funderande, kom minnet ikapp. Jag har ju skickat en intresseanmälan till Bjurholms kommun om lägenhet. Man måste ju planera i tid så man har tak över huvudet när skolan börjar i augusti.
Ja, vi flytt. Det bär iväg till Bjurholm. Men innan dess ska vi göra livet hårt för de Åselepolitiker i S som inte är på rätt plats i livet. Det svåra blir att få gemene man i Åsele att se hur verkligheten ser ut. Det märks att många har en åsikt, men man har inte genomskådat sina politiker och tagit reda på sanningen utan tror på vad "familjen" tutar i dem.
 
Med lite färre minusgrader på temometern hoppas jag att alla får en skön helg. Bara två veckor till påskledighet.

Kommentarer

  • Katarina Henriksson säger:

    Det är så fruktansvärt tragiskt, det som händer Fredrika, att jag trots mina blogginlägg, saknar ord...

    2013-03-15 | 23:42:17
    Bloggadress: http://vilmarsdotters.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: